Onsdag-Torsdag :)

Onsdag: Johan & Isabella skjutsade mig till Vagnhärad, hem till Cicci(Ciccis mammas radhus) där åt jag middag med Cicci & Calle :) Det va jätte gott & så drack vi rosé m.m.. Vi hade jätte trevligt sen kommer några vänner till Cicci förbi så vi va ett gäng men kul hade vi :) Vid 01 kom Sandra å skulle hämta mig, vi va kvar en stund sen åkte vi hem men kul hade vi, dock blev det lite för mycke dricka för min del.. Mådde inte på topp när jag kom hem & absolut inte dagen efter........ Men klart värt de :) Torsdag: Jag låg på soffan hela dagen, en aning bakis + mensvärk på de.. INTE KUL.. Johan & Isabella åkte till klämmingen å badade och hade det skönt.. Sen kom dom hem vi åt mat sen åkte Johan iväg & hjälpte en kompis å bygga nån sittgrej i nån båt.. Sen innan 22 kom han hem & då gick jag, Johan & Isabella till Jörgen & Therese där även Sandra va samt J & Ts barn Mickis & Viktor :) Jag va nykter men inte resterande vuxna ;p Så idag mår man på topp :) Idag: Ja vi får se vad dagen har att erbjuda, la famillia har precis vaknat eftersom vi kom hem 02 :) Här kommer lite bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback