Veckan som varit

Veckan som varit har mest bestått av jobb jobb jobb jobb........ Denna vecka är jag utlånad till AstraZeneca.. Alltså fortfarande som väktare.. Har jobbat 6-17 varje dag & även dessa tider som gäller idag.. Men jag va väldigt negativ till en början men kommer gå härifrån idag med huvudet högt & på väldigt bra humör :) Men på måndag är jag tillbaka på Scania igen :) JIIPPII :) Men men nu har jag dessutom fått ett toppen bra schema med mycke tider igen :) ALLT LÖSER SIG BARA MAN VILL ;) Idag efter jobbet ska jag ned på stan(Slöddertälje centrum) & shoppa present åt Isabella som fyller 5år imorrn <3 Mammas älskling börjar bli stor.. <3 Nä nu dax att jobba igen.. Tjopp tjopp.. Puss & Kram.. Vilket yrke?? Väktare?? Nej ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback