Lite tankar........

Att ha ett jobb som man mår bra av att gå till där man är uppskattad för att man kan, vill & gör saker man är duktig på & där arbetsledningen uppskattar en är väl det man vill!?

Mår JAG bra av att bara bli satt åt sidan i väntan för att eventuellt KANSKE få några arbetstimmar??
Mitt svar är: NEJ det är en sån psykisk stress så det finns inte, det får mig bara att trilla tillbaka på ruta ETT........
JAG VILL INGET HELLRE ÄN ATT HA ETT HELTIDS JOBB DÄR JAG BLIR UPPSKATTAD & FÅ VISA MINA FRAMSTEG..
JAG ÄR BRA, JAG ÄR VÄRD DET, MIN FAMILJ ÄR VÄRDA DET!!
Jag har tagit ett stort steg i ju med att jag ska jobba extra i Enköping, men jag trivs & mår bra av det för jag vet att jag är uppskattad där!!!!
Avståndet spelar ingen roll för jag har min familj & jag kan vara hemma på 1timme om det skulle behövas!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback